CAR KIT DC4700

CAR KIT DC4700

CAR KIT DC4700

Samoinstalační sada HHO generátoru pro motory do 4700ccm. Sada obsahuje veškeré potřebné díly k instalaci a zapojení celého systému. Doba instalace se v průměru pohybuje do 3 hodin.


Cena bez DPH 6 835,00
Cena s DPH 8 270,35

Hmotnost: 3 400 gramů
Nedostupné N/A
ObrázekObrázekObrázek
Zaruka 5 letSamoinstalační sada HHO generátoru pro motory do 4700ccm. Sada obsahuje veškeré potřebné díly k instalaci a zapojení celého systému. Doba instalace se v průměru pohybuje do 2 hodin.
Naše výrobky jsou navrženy a vyráběny v Evropské unii v naší společnosti v souladu s technickými normami pro průmyslovou výrobu těchto výrobků.

Technické údaje a další informace:
- Typ generátoru: Dry Cell;
- Standardní rozměry: 130x130x100 mm;
- Počet elektrod: 21;
- Napětí: 12V;
- Standardní elektrické zapojení článku:
+ NNNN - NNNN + NNNN - NNNN + (N - neutrální deska)
- Optimální provozní proud: 5-25 A.

Seznam dodávaných dílů sady:
Tento kit je dodáván s veškerým příslušenstvím potřebným pro instalaci:

- Generátor HHO Plynu - Dry Cell s 21 elektrodami z nerezové oceli 316L
- Nádržky na vodu (objem 1,4 l) se snadnou kontrolu hladiny a doplňování
- Elektrický kabel HO7V K, 6mm licna, v červené a černé barvě, vhodné pro všechna zapojení
- PWM 30 cyhtá regulace pro HHO systémy
- Bezpečnostní nylonový jednocestný ventil
- Konektory, spojkami a všemi doplňky pro elektrické zapojení
- Silikonová hadice 3/8 pro vedení média
- Silikonová hadice 1/4 pro vedení HHO plynu
- Obsahuje všechny potřebné konektory a zásuvky pro připojení
- Elektrolyt - Hydroxid draselný (KOH)
- Instalační manuál v češtině

Silné stránky našich produktů:
- Kompaktní velikost našich generátorů umožňuje snadnou instalaci ve všech typech automobilů.
- Nerezové desky jsou řezány laserem z 316 L nerezové oceli.
- Příruby jsou vyrobeny ze PP-H platu a odolávají tak nízkým a vysokým teplotám a silným zásadám elektrolytu.
- Těsnění a těsnící kroužky - používáme speciální elastomery vyrobené z EPDM pryže (teplotní limity použití: -40 až 200 ° C), s přesně stanoveným tvarem pro optimální rozložení tlaku po celé ploše těsnících ploch.
- Nádrž slouží ke dvěma účelům - čistí HHO plyn a působí jako bezpečnostní bariéra. Pokud je HHO plyn vyrobený v HHO generátoru současně s plynem se nese i vodní pára. Tato vodní pára může nést drobné částečky elektrolytu, které mohou působit škodlivě. Vzhledem k tomu, HHO bubliny jdou přes sloupec vody v nádrži je tak "filtrován" od všech částic elektrolytu, které byly unášeny vodní párou. Výsledkem je mnohem čistší HHO plyn. V případě zpětného zapálení nádrž funguje jako bezpečnostní bariéra. Jestliže se plamen dostane do nádrže shoří plyn, který se nahromadil v horní části. Voda ale bude bránit aby se nedostal do suchého článku, protože plamen nemůže přeskočit z bubliny na bublinu.

Shrnutí silných stránek našich produktů:
- Konstrukční materiály s velmi vysokou kvalitou zaručuje dlouhou životnost produktu
- Snadná rekonfigurace
- Absence hnědých usazenin v článcích
- Stabilní provozní teplota generátoru bez nebezpečí přehřátí
- Vysoká bezpečnost systému založená na vedení plnu v nádrži.


Před nákupem doporučujeme ověřit kolik lambda sond má váš vůz a v případě potřeby dokoupit O2 extender podle zjištěného počtu. Lambda senzory lze nalézt v různých místech, v závislosti na typu vozidla, modelu a typu motoru. Jako obecné pravidlo platí, každé výfukové potrubí má alespoň jeden pre-cat (první lambda) senzor. Většina vozidel vyrobených od roku 1980 je vybavena lambda sondou. S příchodem palubních diagnostických systémů (OBDII) v polovině roku 1990 byla lambda sonda umístěna před a za katalyzátorem. U všech vozů dochází ke kultivovanějšímu chodu motoru a nárůstu výkonu, úspora není vždy zaručena neboť vyladění systému není jednoduché. U vozů do 2000ccm se úspora projevila jen na několia vozech a proto zařízení nedoporučujeme pokud je úspora hlavním důvodem pro nainstalování HHO systému.
Zpět do skupiny HHO autosady