CZK EUR USD  | Úvodní strana | O nás | Kontakt | Přihlásit
Košík
V košíku 0 položek

HHO pro auta, rychlé seznámení

Snad každý se snaží na spotřebě svého vozu ušetřit jak se dá. Vyhledáváním čerpacích stanic kde je benzín až o několik korun na litr levnější, montáží plynového zařízení případně ti drsnější z nás přidávají do nafty jedlý olej.
První varianta je poměrně dobrá pokud někde za rohem máte takovou pumpu. Druhá varianta je jednorázově nákladná záležitost a navíc přijdete o prostor pro svá zavazadla. Třetí způsob nekomentuji (@%#!).
Přičemž zůstává ještě jeden málo známý způsob, který není nákladný, je snadno realizovatelný a výsledný efekt se dostaví okamžitě.
Jedná se o přimíchávání HHO plynu do nasávacího potrubí vzduchu k motoru. Ten má za následek lepší spalování a tím zvýšení dojezdu o 5%-45% na nádrž (nemáme k dispozici vlastní měření a tak jsou tyto informace nepodložené a proto nemůžeme do provedení interních testů garantovat pro žádný vůz žádné hodnoty).
Instalace uvedeného zařízení netrvá zpravidla déle jak 3 hodiny a jeho demontovatelnost je mnohem rychlejší. Výhodou instalace je minimální zásah do vozidla, jež spočívá v jenom otvoru v nasávacím potrubí vzduchu, který se opatří hadicovou koncovkou pro přívod HHO plynu.
Zařízení je jednoduché a bezpečné neboť se vyrobený plyn nikde neskladuje a spotřebovává se ihned při atmosférickém tlaku.

Experimenty byly provedeny za účelem vyhodnocení vlivu přídavku HHO plynu (vodík + kyslík získaný elektrochemicky z vody) do vzduchu v sacím potrubí a s přímým vstřikováním paliva. Jak výzkum ukazuje, že přidání HHO plynu může zlepšit eficiency spalovací proces v důsledku DIFERENT spalovacích vlastností vodíku ve srovnání s běžnými palivy.
Dokument FISITA* popisuje výsledky testů, kde malé množství směsi vodíku a kyslíku, vyrobené HHO generátorem bylo přidáno do paliva motoru.

Jak to funguje?

Rezerva energie z alternátoru je využita v HHO generátoru pro výrobu HHO plynu (vodík+vodík+kyslík - Brownův plyn), který je dále distribuován přes odlučovací nádrž (bubler) do nasávacího potrubí vzduchu k motoru, kde je smíchán se vzduchem a dále nasát do válce kde je provedeno smísení se směsí benzínu (nafty).
Při zapálení směsi bez HHO plynu dochází k zapálení doplerovým jevem, tedy ve vlnách. Pokud je přidán HHO plyn, vodík se naváže na uhlovodíky paliva a dochází tak k objemovému zapálení. To má za následek rychlejší a kvalitnější vyhoření paliva. Výsledkem je menší přenos tepla do tělesa válce, zvýšení výkonu motoru a snížení emisí. Přítomný kyslík čistí motor od karbonů a motor má tak hladší a tišší chod.HHO plyn tak funguje jako katalyzátor.


Než si zařízení zakoupíte!

Před nákupem zařízení si ověřte, že váš alternátor snese větší zatížení podle vybraného příkonu HHO generátoru a možství potřebného plynu. Kolik HHO plynu potřebujete zjístíte z následujícího formuláře.

Obsah motoruccm

Montáže Mapa míst, kde Vám zřízení pomohou namontovat
Pozor! Do seznamu na mapu jsou přidávány kontakty bez naší supervize a dohoda s osobou (servisem), záleží pouze na Vás a vybraným montážním místem. Provozovatel serveru h2shop nemá s uvedenými osobami žádnou spojitost.

Když se rozhodnete pro nákup zařízení, můžete si vybrat mezi samoinstalační autosadou nebo si všechny potřebné díly sestavit dle vlastního uvážení.


Kam dále:

 Zapsat výsledky měření 
Sbíráme údaje pro vyhodnocování výsledků úspor u jednotlivých typů vozidel. Údaje využijeme při podávání žádosti o homologoaci. Případné výsledky emisní kontroly uvítáme e-mailem.
Zapojte se i vy do statistik.

Úspora (%):
e-mail:
Vyplňte váš e-mail pro možnost dodatečných úprav záznamu.
 Výsledky dle značky  (SKODA) - 25%
(RENAULT) - 24%
(JEEP) - 40%
(FIAT) - 74%
(AUDI) - 27%
(FORD) - 41%
(OPEL) - 21%
(ALFA ROMEO) - 52%
(HYUNDAI) - 25%
(NISSAN) - 25%
Při dalších krocích směřujících k legálnímu používání zařízení jsme zjistili, že zařízení lze provozovat v ČR ve dvou případech. 1) Zařízení bude homologováno, 2) o zařízení budete prohlašovat že nic nedělá. Průkazní břemeno je v tom případě na druhé straně.
Po dokončení testů a ustálení vývoje zařízení podstoupíme kroky k získání homologace tohoto zařízení.
Všechny úřední kroky budou průběžně zaznamenávány a publikovány na těchto stranách.
HHO zařízení je nyní ve stavu jako byla přestavba vozu na plyn která již svoji homologaci před lety získala.

POZOR! I když je zařízení jednoznačným přínosem pro vůz i životní prostředí, není zatím homologováno v ČR. Současně ale neexistuje jednotný názor na instalaci, zda se jedná o zařízení, které je skutečně nutné homologovat, neboť nazasahuje do žádných konstrukčních prvků vozu, nemodifikuje brzdový systém ani motor. Jeho instalace se dá připodobnit např. instalaci přídavného topení.
Instalace do vozidla je provázena s minimálními zásahy a v případě potřeby je zařízení možné snadno demontovat.